"O investiție, este o investiție."
Contactează-ne: +40 745 958 584

3 sfaturi utile pentru lucrul de acasa

In contextul actual și din cauza măsurilor luate împotriva răspândirii noului coronavirus, multă lume si majoritatea agentilor imobiliari din Romania sunt nevoiti să lucreze de acasă. Următoarele 3 sfaturi utile pentru lucrul de acasa vă pot ajuta să rămâneți productiv și să vă mențineți echilibrul mental si emotional.

  1. Stabiliti clar programul de lucru in fiecare zi

Setați-va la inceputul fiecarei saptamani un program  pentru fiecare zi a saptamanii de lucru și respectați-l. Lucrul de acasă îți permite mai multă flexibilitate, iar acesta este și farmecul. Gândiți-vă ca sunteti la birou si in special amintiti-va care este momentul zilei în care sunteți cei mai productivi și reglați-vă orarul după acest criteriu.

Unii oameni sunt mai productivi dimineața, unii la amiaza iar alții seara. Pentru fiecare agent imobiliar cred ca prima parte a zilei este pentru prospectare, dat telefoane si stabilirea intalnirilor de peste zi. Important este să vă setați prioritățile zilnice astfel încât să mentineti legatura cu clientii: atat vanzatori cat si cumparatori. Nu pierdeti legatura cu ei, dati-le telefoane si pastrati interesul atat pentru vanzare cat si pentru achizitie a clientilor vostri2. spațiu dedicat pentru activitățile de birou

         2. Alegeti un spațiu dedicat pentru activitățile de birou

Este potrivit să aveți un spațiu dedicat pentru activitățile dumneavoastră, un birou mare, încăpător și un scaun confortabil, toate acestea fiind situate într-o cameră liniștită care să aibă lumină naturală. Știm totuși că totul depinde de spațiul util de care dispuneți acasă și aici sunteți nevoiți să vă adaptați.

Ideal ar fi când lucrați acasa, pentru a fi 100% productivi, ar fi dezactivarea notificărilor de pe telefonul principal sau chiar punerea acestuia pe modul avion. Este recomandat să aveți un telefon dedicat activităților de la lucru care nu vă va distrage atenția. Pe această cale vă recomand evitarea utilizării rețelelor sociale  in timpul zilei deoarece vă puteți pierde ore în șir doar uitându-vă inutil la ce au mai postat alții sau sa cititi stiri care va strica buna dispozitie.

         3. Utilizați aplicații pentru videoconferințe

Munca de acasă poate fi destul de anosta uneori, mai ales dacă sunteți singuri in locuinta. Folosiți-vă de tehnologie și vorbiți cu colegii, cu echipa și cu clienții. Vă va ajuta să vă simțiți mai bine. Există o mulțime de aplicații pe care le puteți utiliza pentru videoconferințe:

  • Facebook Messenger
  • Whats’s App
  • Skype
  • Google Hangouts
  • Facetime
  • ZOOM

Depinde de preferința dumneavoastră ce aplicatii alegeti sa folositi, dar mai ales a clientilor cu care intrați în contact. În cazul unei videoconferințe cu un client, e recomandat să vă adaptați platformei pe care acesta o utilizează sau să găsiți alternative cât mai simple și ușor de folosit pentru a păstra eficiența.

Faptul ca avem acces la tehnlogie si avantajele telecomunicației de la domiciliu sunt numeroase, însă există și unele dezavantaje cu privire la lipsa de productivitate, distragerea atenției, amânare, probleme de autodisciplină, lipsă de comunicare etc. În prezent, măsurile luate de unele agenții imobiliare și numeroase firme includ munca angajaților de acasă și este important pentru fiecare din noi să înțelegem avantajele și dezavantajele muncii de acasă și să încercăm să avem același randament ridicat oriunde am fi.

Pentru a lucra eficient acasă este nevoie de mai mult decât o conexiune  la internet de mare viteză și conferințe video cu clientii sau colegii nostri.

Începeți să puneți in practica aceste 3 sfaturi utile pentru lucrul de acasa acum, pentru a vă eficientiza rutina și a vă spori productivitatea.

Lasă un Mesaj

Adresa ta de email nu va fi afișată.

Calendar

mai, 2020
L Ma Mi J V S D
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031