"O investiție, este o investiție."
Contactează-ne: +40 745 958 584

Vrei să-ți vinzi locuința? Folosește fotografii reușite pentru promovare

În prezent, ca sa vinzi o locuință trebuie să fii pregătit. Dacă esti nehotărât și transmiți mesaje negative cumpărătorilor va fi dificil să vinzi rapid.

Poți apela cu încredere la consultanți imobiliari profesioniști care vor face toată munca în locul tău sau poți decide să faci totul pe cont propriu, însă șansele să vinzi se vor reduce considerabil.

Dacă vorbim despre promovare imobiliară, indiferent dacă apelezi la un agent imobiliar sau preferi să faci totul singur, important de reținut este că nu este suficient un anunț banal într-unul din ziarele locale sau de postat un anunț vag pe net. Sunt multe aspecte care desăvârșesc un produs imobiliar, iar unul dintre acestea este setul de fotografii de prezentare.

În articolul de azi voi scrie despre cum să stârnești interesul cumpărătorilor folosind cele mai reușite fotografii de prezentare ale locuinței tale.

1. Nu publica un anunț de vânzare al unei locuințe, fără să folosești poze din interior.

Cumpărătorii din ziua de azi sunt foarte informați, primesc zilnic email-uri și mesaje cu oferte noi. E frustrant să primești o alertă cu o proprietate nouă scoasă la vânzare și să nu găsești imagini relevante care să completeze informația.

2. Elimină obiectele de mobilier nefolositoare, fă curățenie generală și pregătește casa pentru o sedință foto profesionistă

Cumpărătorul este clientul tău. Iar tu ai un produs de vânzare, așa că asigură-te că il prezinți în cea mai bună stare. Așadar, fă ordine în dormitoare, asigură ordinea în bucătărie, îngrijește-te că toate lucrurile să fie puse la locul lor și casa ta să arate gata de cumpărare.

3. Alege un număr potrivit de fotografii. Cu siguranță o singură fotografie nu poate să scoată în evidență plusurile unei proprietăți, însă un set optim de fotografii trebuie să conțină 10-12 cadre.

4. Folosește fotografii clare și luminoase pentru a transmite cu ajutorul imaginilor informația în mod real, iar cumpărătorii să fie atrași vizual de proprietate. Putem spune că folosirea imaginilor neclare și blurate este asemănătoare cu publicarea unui anunț de vânzare cu greșeli.

Sursa foto: zillow.com

Lasă un Mesaj

Adresa ta de email nu va fi afișată.