
Ghidul vânzătorului – anunțul imobiliar ideal
În articolul de azi, am făcut o trecere în revistă a principalelor aspecte care trebuie să le conțină un anunț imobiliar:
- celor mai eficiente modalități și canale de promovare online,
- informațiile pe care trebuie să le conțină anunțul tău,
- cum să accesezi componenta emoțională a cumpărătorului, în acest proces de promovare.
1. Care sunt formele de publicitate cele mai eficiente, atunci când vreau sa-mi vând locuința?
Modalitățile prin care poți face public anuntul de vanzare sunt multiple, de la varianta cea mai la îndemână- anunțarea familiei, cunoștințelor, până la anunțuri imobiliare, filmulețe de prezentare, campanii social media, bannere etc.
Fiecare dintre aceste forme de publicitate își pot dovedi eficiența într-o măsură mai mică sau mai mare, astfel încât niciuna dintre ele nu trebuie exclusă.
Îți recomand să apelezi la serviciile brokerilor agenției Ava Imob Bacău pentru a beneficia de un pachet complet de servicii imobiliare, care include un pachet de promovare personalizat și adaptat ofertei tale. Astfel, șansele ca anuntul cu locuință ta de vanzare să atragă atenția cumpărătorilor, vor crește considerabil apelând la serviciile lor.
2. Ce informații trebuie să conțină un anunț imobiliar ideal?
Un anunț imobiliar, cea mai simplă și mai accesibilă formă de publicitate imobiliară, indiferent dacă este publicat în presa scrisă sau online, trebuie să fie concis, să prezinte informații valoroase, corecte și concrete.
În cadrul anunțului imobiliar trebuie să prezinți exclusiv realitatea pentru că orice viciu descoperit ulterior îți va îndeparta clienții pentru totdeauna, iar dobândirea unui astfel de renume pe piață nu-ți va fi deloc favorabil.
Elementele obligatorii pe care trebuie să le conțină anunțul tău imobiliar sunt:
- zona în care se află apartamentul și câteva caracteristici generale ale acesteia
- tipul imobilului,
- tipul apartamentului,
- numărul de încăperi și dispunerea acestora
- finisajele și îmbunătățirile de care dispune
- prețul public și facilitățile de plată oferite
De asemenea, trebuie să acorzi o importanță deosebită fotografiilor, care însoțesc anuntul imobiliar. Imaginile interioare trebuie să fie luminoase, cu spații cat mai largi, iar cele exterioare (vecinătăți, panorame) trebuie sa fie reîmprospătate în funcție de anotimpul de afară. Imaginează-ți un set de fotografii de iarnă care însoțește o ofertă de vânzare prezentată în mijlocul verii.
3. Cum să-mi conving vizitatorii să cumpere?
Ai urmat toți pașii prezentați mai sus și ai ajuns la etapa de vizionare. Este momentul să lași apartamentul să vorbească în locul tău. Evident, acest lucru nu înseamnă că poți sta comod pe canapea, total dezinteresat de ceea ce se întâmplă în jurul tău.
Trebuie să fii parte activă a procesului de vizionare, iar pentru ca vizitatorii tăi să se simtă ca acasă în apartamentul tău și să fie seduși iremediabil de acesta, trebuie să ai un comportament ireproșabil.
Să câștigi “bătălia emoțională” este mult mai important decât oricare element al vânzării unui apartament. Suntem conduși de emoții și reactionam în direcția satisfacerii dorințelor.
Pe de altă parte, raționalul intervine pentru a echilibra balanța fiecăruia, însă atunci când emoționalul depășește o anumită barieră, individul reușește să găsească resurse suplimentare pentru a-și îndeplini dorința.
La fel se întâmplă și în cazul apartamentului tău. Lasă-l pe cumpărător să se îndrăgostească și va cumpăra.
Acum că ai toate cunoștințele de vânzare al unui apartament și ai învățat Tips & Tricks utile, care să facă această tranzacție, cu atât mai simplă și fără bătăi de cap, este momentul să treci la fapte.
Experții Ava Imob îți recomandă să ai pe tot parcursul procesului de vânzare un consilier imobiliar de încredere, care îți poate răspunde la orice întrebare cu răspunsuri relevante. El îți va propune tehnici și idei creative de promovare ale apartamentului și se va asigura că dosarul cu acte este complet, pentru ca tu să fii fără griji!