"O investiție, este o investiție."
Contactează-ne: +40 745 958 584

Redactarea anunțului de vânzare. Ce elemente trebuie să contina acesta pentru a avea succes?

Redactarea textului anunțului de vânzare al unei proprietati imobiliare este una dintre cele mai importante faze ale procesului de vânzare și un element care poate să influențeze in mod direct durata de timp în care locuința ta isi va găsi un cumpărător.

Este important să acorzi o atenție deosebită anunțului vânzare, să ai grijă ca acesta să fie concis, dar cuprinzător, și impreuna cu fotografii relevante sa produca succesul unei tranzactii imediate.

In articolul de azi iti voi prezenta cateva elemente de care depinde succesul anuntului imobiliar in Bacau.

In primul rand, titlul anunțului este unul dintre elementele care pot influența de la prima vedere părerea unui client despre proprietatea pe care vrei să o vinzi.

Încearcă să eviți titlurile pline de clișee, cum ar fi “ Oferta, apartament de vânzare într-o zonă bună”. Poți, în schimb, să scoți în evidență atuurile locuinței. Iată un exemplu concret: “Vând apartament cu 2 camere,bucatarie mare, vedere la bulevard”.

Un al doilea element de care depinde succesul unui text de vanzare este descrierea care trebuie să răspundă la întrebarea – “de ce ar vrea cineva să cumpere acest imobil?”. Aceasta trebuie să pună accent pe beneficiile care vin odată cu locuința pe care vrei să o vinzi.

In continuare va prezint care sunt informațiile principale pe care trebuie să le conțină anunțul de vânzare:

  • tipul locuinței – apartament, casă;
  • numărul de camere – sunt luate în considerare dormitoarele și spațiile comune de tip living sau dining, nu și bucătăriile, băile, mansardele sau alte spații de depozitare; – suprafața utilă a locuinței – aceasta îi oferă eventualului cumpărător o idee cu privire la cât de spațioasă este locuința. Suplimentar, este recomandat să adaugi suprafața construită, iar în cazul caselor amprenta la sol pentru că astfel persoanele interesate vor avea informații clare cu privire la dimensiunea grădinii;
  • tipul de compartimentare al locuinței – decomandat, semidecomandat, nedecomandat, circular sau vagon;
  • confortul – 1,2,3 sau lux;
  • etajul la care se află locuința – în cazul că este vorba despre un apartament la bloc sau despre un apartament situat într-o vilă (exemplu: etaj 2/10);
  • numărul bucătăriilor, al băilor și al balcoanelor/teraselor – în cazul acestora din urmă poți menționa tipul lor sau dacă este vorba despre un spațiu închis sau deschis; – tipul imobilului (bloc de apartamente, vilă) – este recomandat să oferi și detalii despre anul în care au fost finalizate lucrările de construcție, regimul de înălțime (exemplu: parter+2 etaje) și informații referitoare la structura de rezistență a imobilului (exemplu: cărămidă, beton, etc);
  • utilitățile de care dispune locuința – curent, apă, canalizare, gaz, CATV, telefon, sistem de încălzire, acces la internet;
  • detalii cu privire la finisajele de care dispune locuința și eventuale îmbunătățiri– informații despre tipul ferestrelor, al ușilor sau al podelelor;
  • dacă locuința este scoasă la vânzare mobilată și utilată complet, parțial sau dacă este nemobilată și neutilată;
  • detalii despre dotările și serviciile aferente imobilului – interfon, spații de depozitare (exemplu: boxă la subsol), menaj, administrare;
  • suprafața totală și/sau utilă a grădinii – în cazul în care vinzi o casă;
  • numărul locurilor de parcare disponibile;
  • informații despre poziționarea locuinței și despre vecinătăți (exemplu: grădinițe, școli, parcuri, magazine);
  • date de contact – număr de telefon, adresă de e-mail.

In final, elementul cu efectul cel mai mare il reprezinta fotografiile care surprind cel mai bine interiorul casei tale si de asemenea exteriorul si gradina vilei.

Dacă lucrezi cu un consultant imobiliar profeaionist poți să soliciți ajutorul si saceri organizarea unei ședințe foto speciale în acest sens. Dacă îți cauți singur cumpărător, ar fi bine să faci fotografiile cu o cameră foto, nu cu telefonul mobil.

Ai grijă ca încăperile să fie bine luminate, ordonate și curate, fără haine lăsate la vedere sau vase murdare în bucătărie.

Dacă vinzi o casă ai grijă să cureți grădina înainte să faci fotografiile si sa le publici pe internet.

Anunțul tau imobiliar trebuie să îi răspundă potențialului cumpărător la cat mai multe întrebări. În plus, completarea unui număr cât mai mare de informații te ajută ca anunțul tău să fie găsit ușor de către persoanele interesate de o locuință cu o serie de caracteristici specifice, eficientizând căutările pe site-urile specializate.

Lasă un Mesaj

Adresa ta de email nu va fi afișată.

Calendar

decembrie, 2018
L Ma Mi J V S D
« Noi    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31